Pracujete ve společnosti, která se zabývá zprostředkovatelskými službami v oblasti sledování filmů nebo TV seriálů? Pokud ano, tak bychom vás rádi chtěli upozornit na jednu novou funkci, kterou Google právě testuje.
 
Google právě nyní testuje změnu ve výsledcích vyhledávání Google pro filmy a také nové možnosti pro sledování TV seriálů. Google poprvé spustil tuto funkci ve vědomostním panelu někdy v roce 2017. A tento test přidá daleko více možností a hlavně zprostředkovatelům on-line sledování.
 

Podporovaní zprostředkovatelé a poskytovatelé. Vypadá to, že Google právě nyní plně podporuje Netflix, Hulu, HBO go, Amazon Prime Video, Showtime a pravděpodobně i Youtube a další poskytovatele. Tady je snímek obrazovky od Valentina Pletzera s možnostmi poskytovatelů, které mu Google dal v tomto testu na výběr:

 
Streaming vs nákup. Právě nyní vidíme pouze možnost zakoupit si nějaké filmy, abychom se na ně později mohli podívat (to samé platí i pro TV seriály) za nějaké čtyři dolary z Youtube, Amazon, iTunes, Google Play a Vudu. Nevidíme ale žádnou možnost připojit naše streaming poskytovatele tak, jak to má Valentin v jeho snímcích obrazovky.
 
Více snímků. Tady je ještě pár snímků navíc:
 
Proč na tom záleží. Čím dál víc lidí odebírá streamingové služby a čím dál víc se to stává důležité pro Google, aby integroval tyto služby a začal spolupracovat s poskytovateli těchto služeb, aby hledající našli přesně to, co potřebují s ještě méně kliknutími. Pokud ale někdo chce streamovat ten nejnovější díl Hry o trůny a obrátí se na Google, aby jim ten díl našel, Google bude chtít daleko méně kliknutí, abyste si jej v samém finále mohli pustit, ať už je to Hra o trůny nebo nějaký film.
 
Tyto streamingové služby by se měly mít na pozoru kvůli tomu, jakým způsobem vlastně budou jako poskytovatelé zahrnuti v této zbrusu nové funkci vyhledávání, neboť právě nyní to vypadá, jako by to bylo teprve v beta verzi.