Recycle Away, malý podnikatel, který poskytuje recyklační kontejnery pro firmy i domácnosti, chtěl zlepšit jeho cílení na firmy, zatímco by se zredukovaly náklady na reklamu pro residenční nakupující. Tato dvě obecenstva používají ty stejné požadavky na vyhledávání, takže aby splnila tuto výzvu, musela agentura Metric Theory navrhnout pěti-bodovou strategii za použití vodítko-k-obratu taktik, geografické cílení a pokročilou segmentaci pro reklamy v Google Shopping, technologii pro sledování hovorů a iniciativy marketingu na základě účtu.
 
„Nejsou to naši největší klienti, ale dostává se jim u nás stejné inovativní strategie, jako u všech našich klientů,“ uvedl CEO Ken Baker z agentury Metric Theory, „Tento příběh zahrnuje převrácení konceptu nákupních reklam a vytváření strategii s generací vodítek namísto toho, které vedly také k obrovskému růstu v podnikových byznys vodítkách pro danou společnost.“
 
SEM kampaň agentury Metric Theory pro společnost Recycle Away vyústila ve splnění svých cílů a získala tak pro svou agenturu tu nejvyšší poctu na letošních Cenách Search Engine Land, kdy byla agentura jmenována Agenturou roku 2019 pro SEM.
 

Přisuzování sledování a geo-cílení

 
Valná většina placeného provozu z vyhledávání společnosti Recycle Away přichází z reklam v Google Shopping, což činí citační sledování daleko obtížnější. Metric Theory pracoval se svým klientem na vybudování cookie systému k zachycení URL parametrů při návštěvách z kampaní v Google Shopping za účelem spojit jednotlivé citace k reklamě pro individuální produkty, které uživatelé nakoupili. To dovolilo jejich týmu pochopit větší složení obratu podle jednotlivých produktů, kromě přímých prodejů. Data byla poté použita k optimalizaci rozpočtu a přihazování.
 
Jakmile agentura MEtric Theory zvládla způsob, jakým nejlépe optimalizovat rozpočet reklam, vytvořila poté strategii geografického cílení, která se zaměřila na města s velkým počtem obrovských podniků a společností a které nedávno prodělaly nějaké velké změny v recyklování.
 
Agentura MEtric Theory také vložila některé relevantní klíčové slova lokací do titulků produktů pro reklamy v Google Shopping za použití programu pro feed management, aby tak mohli navýšit podíl dojmů a CTR v těchto trzích. Pokročilá měření segmentace nakupování poté dovolila agentuře směřovat vysoce cílené vyhledávání pro byznys-specifické trhy na příslušné produkty za použití vlastních značek.
 

Nástroje použité

 
Agentura zvaná CallRail a její řešení pro sledování hovorů, společně s programem pro sledování citací z obratu poté agentura použila k tomu, aby data přiřadila ke kampaním a skupinám reklam pro daleko více postřehů ohledně přímých výsledků odpovědí.
 
Pro marketingovou část založenou na účtu kampaně společnosti Recycle Away, Metric Theory použila Kickfire k identifikaci publika skrze IP Adresy, které by poté mohly být směrovány zase do opětovného cílení v Google Ads. Tato taktika poháněla zhruba dvou set procentní obrat v poměru prokliknutí, když byla měřena proti podobných srovnatelným kampaním.
 

Výherní výsledky

 
Na konci této kampaně strategie agentury Metric Theory pro společnost Recycle Away vyústila ve více než padesáti čtyř procentní skok v přímém obratu, třiceti sedmi procentní navýšení v citacích a také třiceti dvou procentní navýšení příležitostní pro získání obratu, které jsou spojeny přímo se snahami vyhledávacího marketingu, to vše spolu s růstem nákladů o třicet osm procent za rok.
 
Baker také uvedl, že nejúžasnější věc, kterou spojuje s výhrou ceny pro agenturu roku za jeho kampaň, byla bezpochyby odpověď, kterou dostali od klientů, zaměstnanců, ale také ostatních agentur.
 
„Naši klienti a zaměstnanci jsou důvodem, proč jsme vyhráli a to, že jsou na nás pyšní, pro nás znamená celý svět,“ uvedl Baker, „také jsme dostali celou řadu osobních gratulací od výkonných ředitelů ostatních agentur. Tohle pro nás všechny hodně znamená a také nám to ukazuje přátelství, které vládne v našem průmyslu.“