Anglická fráze „garbage-in/garbage-out“ se aplikuje doslova ke všem iniciativám moderních marketingových a obchodních týmů, na kterých právě pracují, což zahrnuje také ABM, předpovědi a marketingovou automatizaci, abychom vyjmenovali pár. Avšak společnosti trochu tápou v tom, aby učinily tyto programy úspěšné, protože nemají žádné základy solidních dat, na kterých mohou stavět.
 
Připojte se tak k expertům ze společností SiriusDecisions a Openprise, zatímco budou sdílet nejlepší praxi ve vyvíjení srozumitelné strategie, která se zabývá problémy s kvalitou dat. Naučte se, jak vytvářet praktické rámce pro správu vašich dat a jak se vyhnout běžným pastem, která drží marketingové a obchodní operace od dosažení úspěchu.
 
Registrujte se ještě dnes na webinář „Jak vybudovat srozumitelnou data strategii“ z dílny platformy Digital Marketing Depot a sponzorovanou společností Openprise.